İzleyiciler

2 Mart 2015 Pazartesi

Kara Tahta Boyası




Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ;

Son zamanlarda internette çokça rastladığım  kara tahta boyama furyasına bende katıldım ve deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

Öncelikle ihtiyacınız olan bir adet kara tahta boyası ve bir adet fırça ... Gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış :)

Büyük olasılıkla yapı marketlerde de satılıyordur ancak ben zaman sıkıntısından dolayı internet üzerinden www.tahtakalehobi.com sitesinden aldım . Siteden ilk kez alışveriş yaptım kredi kartı ile aldım , kargo iki günde elime ulaştı ve hiçbir sıkıntı yaşamadım .

Boyama yapacağınız yüzeyi zımparalamanıza gerek yok bu büyük bir kolaylık ancak bence zımparalama işlemiyle daha sağlıklı bir görüntü ortaya çıkabilir.

Tek yapmanız gereken yüzeyi önce dikey olarak bir kat kuruduktan sonra ( yaklaşık bir saat) yatay olarak boyamanız.

Benim almış olduğum kara tahta boyası :

Boyamak için yine aynı hobi sitesinden aşağıdaki panoyu da almıştım ve işte ilk ve son hali :)











Bu da bir zamanlar eski bir tepsiydi




Bu da mutfaktaki kombi dolabım deneme amaçlı ilk önce iç kapağını boyadım , geniş bir zamanda dışını da boyayacağım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder