İzleyiciler

25 Eylül 2014 Perşembe

TAKMA TIRNAK

Eminim aranızda benim gibi tırnak uzatamayan bir çok bayan vardır . Tırnaklarım çok ince yapalı , kırılıyor - kat atıyor ve maalesef  iş yaparken eldiven kullanmayı beceremeyen gruptanım.
Uzun tırnak hevesimi gidermek için Gratis' ten aşağıdaki takma tırnakları aldım . İlk denememi uygun fiyatlı bir ürünle yapmak istedim .


Tırnaklar çok uzun ancak içinde bulunan törpüsüyle istediğiniz boyuta getirebilirsiniz.
Dayanıklığı gayet iyi hatta takıp baya baya ev işi yaptım . Gratis' te tesadüfen karşılaştığım bir bayan tırnakların bir hafta dayanmasını istiyorsan bildiğimiz Japon yapıştırıcısıyla yapıştır dedi ama ben tırnaklara zarar verir diye güvenip yapamadım .


Uygulaması oldukça kolay uygun ölçülerdeki tırnaklara küçük bir parça yapıştırıcı sürüp kendi tırnaklarımızın üzerine uygun bir şekilde yerleştirip bir kaç saniye bastırıyoruz  işte hepsi bu .
Aslında  tırnak uzatmak hiçte zor değilmiş :)






2 yorum:

  1. BENİM DE ÇOK İHTİYACIM VAR TIRNAKLARIM ÇIT ÇIT KIRILIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunların daha kısa daha modern olanları var günlük kullanım için uygunlar acemiliğimi bunlarda attım şimdi onları deneyeceğim ,memnun kalırsam yazarım burada

      Sil