İzleyiciler

21 Eylül 2014 Pazar

KÜÇÜK BALKON DEKORASYONU



Bahçeli bir evde büyüdüğüm için kendi evim ya bahçeli yada büyük bir balkona sahip olmalıydı yani hayalim böyleydi .Evlendim... İlk evimin balkonu yoktu:) Evi ,muhiti ,siteyi çok seviyordum ama işte olmazdı çünkü o ev balkonsuzdu ...

Taşınma yazımda bahsettiğim gibi kendi evime geçen ay geçtim , evet buranın balkonu var ancak biraz küçük :) Önü bahçe ve yürüş yolu olduğu için büyük olmasa da o kadar çok seviyorum ki...
Resmen huzur buluyorum orada otururken .

Bu küçük balkonu nasıl değerlendirdiğimi sizlerle paylaşmak ve önerilerinizi almak istedim.Dar bir balkon olduğu için aşağıdaki beyaz takımdan başka bir şey hayal edemedim burada .
Küçük balkonlara bu tarz iki kişilik bistro setler çok yakışıyor ve çok kullanışlı oluyor. Beyaz olması da ferah gösteriyor ortamı .





 Boş bulduğum her yere sevimli saksılarda çiçekler ektim ancak mevsimini kaçırdığım için çok çeşit bulamadım vinka , horoz ibiği ve fesleğenle canlandırdım saksılarımı.




 Daha yapılacak çok şey var duvarlara aksesuar sandalyelere minder almalıyım .
Ekstra fikirlere açığım :)


4 yorum:

  1. çok hoş İzlemeye alırsan memnun olurum

    YanıtlaSil
  2. Ah kendimi okudum sanki :) Bahçeli evde büyüdüm. Hayalim bahçe ya da çiçeklerle süsleyebileceğim bir balkon. Evlendim :) ilk evimizdeyiz, balkonumuz yamuk; olmasa da olurdu :/ Hayallerim gerçek olacak inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni yamuk balkon hahaa :) Umarım en kısa zamanda kocaman bir bahçen yada balkonun olur .

      Sil