İzleyiciler

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Taşınma Telaşı




Biliyorum bir önceki postta inatla yazmaya devam edeceğim dedim ve sonra sırra kadem bastım J
Şaka bir yana Ağustos ayı benim için çok yoğun geçen bir ay oldu , eşim iş değiştirdi , evimizi taşıdık tadilat ve eksiklerle uğraştık derken ne zaman ay sonuna geldik anlayamadım .
Ben ilk defa taşınma deneyimi yaşadım ve bu konudaki görüşlerimi ve çıkardığım dersleri sizinle paylaşmak isterim .
Öncelikle işe  iyi bir taşıma şirketi bulmakla başlanılmalı ,ben sanırım ilk hatayı burada yaptım .
Tanıdık vasıtasıyla bulduğum nakliye firması taşınma günü bizi maalesef hüsrana uğrattı.
Firmadaki görevliye ilk kez taşındığımı ve bu konuda ne yapmam gerektiğini pek bilmediğimi ve bana her şeyi önceden tek tek bildirmesi gerektiğini söyledim saygıdeğer yetkilide hiçbir konuda endişelenmememi her şeyi gelip kendilerinin paketleyeceğini , demonte ve monte işlemini kendileri gerçekleştireceğini iletti .  Buraya kadar her şey güven verici … Bu gazla ben son haftaya kadar lay lay lom gezdim ancak son hafta içimden bir ses kıymet verdiğin eşyaları kendin topla şu adını tam bilemediğin pıt pıt yada baloncuklu artık adı her neyse o kağıtlara sar dedi bende işten gelip bir gayretle benim için diğerlerinden öncelikli olan kırılacak eşyalarımı  ve ayakkabılarımı bir güzel paketledim , onun haricinde hiçbir iş yapmadım J
Ve taşınma günü gelir çatar … Benim ve bilmem kaçıncı kez taşıma deneyimi yaşamış büyüklerimin  unuttuğu bir nokta vardır bu nakliyeci arkadaşlar gelip eve bakmamış ve eşyaları görmemiştir .
Saat sekiz civarı kapı çalar ve söz konusu arkadaşlar eve bakıp site önündeki aracın benim eşyalarım için küçük olacağı kanaatine varırlar büyük aracı ise ancak saat   12.:00 sularında 300,00 TL farkla tahsis edebileceklerini iletirler  ve bunu gayet rahat bir şekilde söylerler ancak bilmedikleri  bir şey vardır  ki  benim iznim sadece Cumartesi ve Pazar günü olup eğer Pazar günü taşınacak olursam Pazartesi günü işte kendimi düşünemiyor olmam ve ailecek damarımıza basıldığında fena halde cıngar çıkarabilme yeteneğimizin olduğudur … Derken kavga dövüş nakliye firmasını gönderdik evimi onlara taşıtacağıma bir gün geç taşırım ama profesyonel bir firmayla taşırım fikrine razı olmak zorunda kaldım ve methini çok duyup yok ya abartıyorlardır dediğim Doğançay firmasını aradım ve gerçekten anladım ki abartmıyorlarmış… Adamlar her şeyi A dan Z ye paketlediler ve paketleme için kullandıkları malzemeler çok kaliteliydi  2+1 eve 5 eleman gönderdiler ve ben ne olduğunu anlayamadan Pazar günü saat 15:00 sularında yeni evime taşınmıştım . Paketleri açtığımda  sadece iki tane cam kasem kırılmıştı  annemle Türk batıl inançlarını yaşatarak ohh nazar çıktı dedik J

Velhasıl kelam ben bütün paketleme işini yapan bir firma ile anlaştığım için size tek tek şunu böyle paketleyin şunu elinizin altında tutun diyemeyeceğim ama tuttuğunuz nakliye firmasının kullandığı malzemeye ,araçlarına ve anlaşmadan önce eksper gönderip eşyaları belirlemelerine dikkat edin bir de çok değer verdiklerinizi pıt pıtlarla kendiniz sarın 



Eşimin kolideki mesajı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder