İzleyiciler

7 Kasım 2014 Cuma

Sheinside Alışverişim



Sheinside dünyada bir çok bayanın kullandığı yurt dışı kaynaklı güvenilir bir alışveriş sitesi .
Özellikle sitede yer alan elbiseler ve ceketler gerçekten çok farklı çok tarz sahibi , ayrıca siteden alışveriş yapmak çok kolay .

Bende ilk alışverişimi geçtiğimiz aylarda yaptım yaklaşık 20 gün sonra siparişlerim elimdeydi.
Ancak sonra çok düşündüm neden bu parçaları aldım ,elbise siperiş etmedim diye :)
Sanırım seçimim çok başarılı değildi.

Gömlek aslında sitede gözüktüğü gibi çıktı ama ilk yıkamada biraz çekti maalesef :(

Bu da üzerimdeki duruşu


Etek ise tam bir hayal kırıklığıydı :(

Dikişi , birleşim yerleri kötü ve eteğin pileleri ( sanırım pile denebilir onlara :) ) rast gele dikildiği için kilolu gösterdi .





Yani benim ilk alışverişim çok parlak geçmedi sanırım biraz da benim acemiliğime geldi bir dahi sefere daha doğru parçalar seçmek dileğiyle bu konu da burada kapandı :)





2 yorum:

  1. Kıyafeti taşımak dedikleri şey sanırım böyle bir şey. Askıda üzerinde durduğu kadar havalı durmamış inan. Etek çok güzel duruyor aslında üzüldüm istediğin gibi olmamasına. Bir dahakine nokta atışı bir alışveriş olur umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Merve , sevindirdin beni güzel yorumunla :)

    YanıtlaSil